Categorii

Newsletter

Caută

Quinoa Bio 500g, Longevita

Quinoa Bio 500g, Longevita

Originara din America de Sud, quinoa este o cereala incadrata in categoria superalimentelor, fiind o sursa extrem de bogata de aminoacizi esentiali, proteine, vitamine si minerale.

Reprezinta o proteina completa, fiind mult mai usor digerabila decat proteina din carne.



Detalii


44,21 lei


Anuntama cand este disponibil

Adaugă la dorințe

Program de loialitate Daca cumperi acest produs o sa primesti 4 puncte de loialitate. Cosul tau v-a totaliza 4 puncte poate fi schimbat intr-un voucher de 1,00 lei.


30 alte produse din aceeaşi categorie:

Quinoa Bio 500g, Longevita

Originara din America de Sud, quinoa este o cereala incadrata in categoria superalimentelor, fiind o sursa extrem de bogata de aminoacizi esentiali, proteine, vitamine si minerale.

Reprezinta o proteina completa, fiind mult mai usor digerabila decat proteina din carne.

Boabele de quinoa sunt niste sfere mici, galbene si turtite, avand un diametru de la aproximativ 1,5 pana la 2 mm.

Quinoa era un aliment de baza al vechilor incasi, care o numeau “cereala-mama”.

 

Beneficiile semintelelor de Quinoa

Sursa: traiescsanatos.ro

In boabele de quinoa se gasesc proteine mai usor de digerat decat cele din carne, arata dr. Gillian McKeith, in volumul “Hrana vie pentru sanatate. 12 superalimente naturale pentru intarirea sanatatii”.

In plus, sunt o sursa extraordinara de calciu mai usor de asimilat de organism decat calciul din lapte.

Quinoa este incadrata in categoria superalimentelor, alaturi de semintele de in, germeni, mei, lucerna, aloe vera, orz verde, patrunjel, alge marine, stevie, floarea-soarelui, alge salbatice verzi-albastre.

Desi nivelul proteic al boabelor de quinoa este comparabil sau al depaseste pe cel al multor tipuri de carne, aceasta forma de proteina vegetala nu produce colesterol sau o rigidizare a arterelor.

Mai mult, quinoa reduce cantitatea de grasimi din sange si previne formarea placilor de aterom, reducand riscul de atac de cord.

Consumul frecvent de quinoa, in special sub forma de germeni, scade riscul problemelor cardiace.

Pe langa proteine sale unice, quinoa contine, de asemenea, amidon, zaharuri, ulei (continut ridicat în acid linoleic esenţial), fibre, minerale, si vitamine.

Boabele de quinoa sunt bogate in vitaminele A, C, D, E, K si vitamine din grupa B-urilor.

De asemenea, sunt o sursa buna de fier, calciu, crom, cupru, fluor, iod, magneziu, potasiu, seleniu, zinc.

Datorita vitaminelor si mineralelor, quinoa stimuleaza sistemul imunitar.

Specialistii in nutritie recomanda mamelor sa inlocuiasca budinca de ovaz pe care o dau copiilor cu budinca de quinoa.

Aceasta cereala intareste rinichii.

Forta rinichilor copilului ii influenteaza cresterea, dezvoltarea si capacitatea de a invata.

Dr Gillian McKeith enumera si alte beneficii ale consumului de quinoa, datorate tot stimularii functiei renale: “Auzul bun, respiratia sanatoasa, starea parului, lipsa problemelor urinare, producerea maduvei osoase, functionarea creierului, ambitia de a reusi in viata, dintii si oasele puternice, toate depind de buna functionare a rinichilor”.

Boabele de quinoa incoltite sunt recomandate pentru tratarea tulburarilor cauzate de ficatul lenes: oboseala, alergii, balonare, indigestie cronica, puls slab.

“Quinoa contine mai mult calciu decat laptele, ajungand astfel la intarirea scheletului, a oaselor si cartilajelor.

Astfel, quinoa poate fi un bun factor de protectie impotriva artritei, degradarii oaselor, malabsorbtiei calciului si a altor dereglari similare”, arata dr. Gillian McKeith in volumul “Hrana vie pentru sanatate”.

Quinoa nu contine gluten, fiind recomandata persoanelor cu intoleranta la gluten - boala celiaca

 

Modul de preparare a boabelor de Quinoa

Quinoa este gustoasa şi uşor de digerat. Nu este lipicioasa la fel ca majoritatea celorlalte cereale, şi are o aroma delicioasa proprie.

Se prepara intr-un mod asemanator orezului, dar timpul de preparare se reduce aproape la jumatate.

Prin preparare, boabele de quinoa cresc in volum de aproximativ patru ori”, noteaza dr. Gillian McKeith.

Boabele de quinoa se fierb pentru 25 de minute - 250 de gr de quinoa in 500ml de apa se iau de pe foc si se lasa 5 minute.

 

Quinoa este un aliment care poate fi servit in multe feluri: ca atare, budinca, cereale adaugate in salate, in supe sau sosuri.

Quinoa are o textura pufoasa atunci când este gătită, şi aroma uşoară de nuca o face o alternativă la orez alb sau cuşcuş.

 

Quinoa poate fi germinata în forma sa brută pentru a spori valoarea nutritivă.

Germinarea activeaza enzimele sale naturale şi multiplică conţinutul său de vitamine.

Quinoa are o perioadă de germinare în special scurtă: doar 2-4 ore de odihnă într-un pahar de apă curată este de ajuns pentru a incolti si a elibera gazele. Acest proces înmoaie boabele, facandu-le potrivite pentru a fi adăugate în salate şi alte alimente reci.

 





Nu exista nici un comentariu inca.

Numai utilizatorii inregistrati pot posta comentarii.

Coş  

Nici un produs

Livrare 0,00 lei
Total 0,00 lei

Plăteşte

Urmariti-ne pe facebook

Caută